Otelcilerin Yerel Gezginleri Çekmek İçin Yapması Gereken 3 Şey

1. Sadakat Programı Oluşturun
Daha fazla kurumsal gezgin çekmek için bir başka yararlı ipucu hem yeni hem de önceki konuklara odaklanmaktır. Unutmayın ki birçok kurumsal gezgin iş seyahati için sizin yörenize birkaç kez gelecektir. Kurumsal gezginlerden getiri elde etmek söz konusu olduğunda sadakat programı uzun bir yol kat edebilir. Genellikle sadakat programları indirimler verir, ücretsiz oda kategorisini yükseltir ve hatta ücretsiz geceleme ödülleri verir. Bonus olarak konukların bir sadakat programına kaydolması, onlarla gelecekte iletişim kurmayı ve değerli veriler toplamayı kolaylaştırır.

2. Hedef Kitle için Doğru İletişim
İster pazarlama eforlarınız, ister varış öncesi e-postalarınız, sosyal medya etkinlikleriniz ya da başka bir yerde olsun, iş seyahatinde olanlarla kendileri için anlamlı yollarla iletişim kurun. Toplantı odası rezervasyonu yapmak, wifi‘nizi tanıtmak veya önceki kurumsal seyahat misafirlerinizin görüşlerini isteyip istemediklerini sorun. Restoran rezervasyonları ve hava limanı transferleri hakkında bilgi toplayın.

3. Otel Web Sitenizi Oluşturun
Birçok kurumsal gezgin veya kurumsal firmalar, sunduklarınız hakkında bilgi almak için otelinizin web sitesine bakacaktır. Bu insanları ikna etmenin güzel bir yoludur, web sitenize belirli bir iş bölümü eklerseniz, iş dostu bir otel olduğunuzu ve misafirlere sunmak için değerli bir şeyler olduğunu bilirler.

One thought on “Otelcilerin Yerel Gezginleri Çekmek İçin Yapması Gereken 3 Şey

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Powered By WordPress | FT Directory Listing

Giriş yap

Kayıt ol

Şifre sıfırla

Lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi girin, e-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmanızı sağlayacak bir bağlantı alacaksınız.